2010. június 30., szerda

Debrecenbe Fixi agyáért

Előzőleg írtam levelet a ChiliSportnak, hogy van-e nekik 36 lyukú, négy zártcsapágyas, hátsó fixi agyuk. Azt mondták van, de, mielőtt megyek, kérdezzek rá. Én kérdeztem volna is ma reggel, de mindegyre foglalt volt a telefonjuk. Mondom magamban, megkockáztatom, hátha szerencsével járok. Fél kettő táján el is indultam. Nem vittem magammal semmi nagy dolgot - csak úgy egyszál biciklis cuccban -, s a szükséges vázra szerelhető kistáskával elindultam.
Egész végig menet szembe szél fújt, úgyhogy Debrecenig (73 km) az átlagom 25 km/h lett. Ahogy megérkeztem, egyenest ChiliSportékhoz megyek, kérdem az agyat s, há mit mond a srác: "NINCS, csak 32 lyukú" (ami nem igazán jó a 36 lyukú felnimhez)! Na, felháborodtam hirtelen, hogy milyen szerencsétlen vagyok s mondom neki, hogy a levélben tegnapelőtt még azt írtátok, hogy van s mára már el is fogyott? Mire ő: "ja, válaszoltunk a levélre? Tényleg, itt van egy". S azzal mutatta is fel a nekem szükséges agyat:
Hogy mi volt az összefüggés az e-mailre való válaszolás s az agy közt, homályos, de a lényeg az, hogy megvan. Kb 37 Euro volt, ami majdnem felér a Fixire eddig összesen elköltött pénzzel, de leginkább ez hiányzott. Így már nekifoghatok összerakni, persze, miután felragasztgattam rá a levonosokat s utánlakkoztam.

Na, így, hogy megvolt a hiányzó alkatrész, boldogan mentem be a majdnem szemközti ABC-be s vásároltam kis kaját meg innivalót s nemegészen fél óra múlva már tekertem is hazafele.
Debrecenből kifele jövet elértem a napi max sebességet egy teherautó szélárnyéka segítségével: 60,4 km/h, aztán lemaradtam, mert gondoltam, kaja után nem hajtom ki a szuszt (meg a kaját) magamból.
Még nem értem el Hosszúpályiba se s máris egy jégeső szakadt volna a nyakamba, ha épp nem akkor megyek be vásárolni kis innivalót a "közért"-be. Miután a jég csepergéssé változott, folytattam utam, de ijedten konstatáltam, hogy bizony-bizony egy hatalmas vihar közeledik felém a hátam mögül. Na, el is kezdtem tekerni gyorsabban s kiértem az esőfelhőből, de a vihar bosszúsan még nagyob, sötétebb fellegeket gyűjtött mögém, hogy én muszáj legyen méggyorsabban menjek:
Előttem viszont viszonylag tiszta volt az ég:
A vihar elől menekülésben az a jó, hogy általában hátszéllel jár. Ez így történt most is, úgyhogy harmincra ritkán lassultam, de volt egy tíz-tizenöt km-s szakasz, amit 40-45-tel tekertem. Ő jött mögöttem kb 50-nel, de sehogy sem sikerült utolérnie.
Itt megjegyzendő, hogy ezzel a bringával elértem az ezer km megtett távot. Itt a bizonyíték:
Majd az ezeregészegyet :)

Jól haladtam, úgyhogy, mikor elértem a határhoz, megjutalmaztam magam egy feles ásványvízzel és egy egészségtelen harmados kólával.
Innen már simán ment minden, aztán a vihar is, ahogy látta, hogy átértem a határon, nem üldözött tovább. A jövet átlagom 27,2 - jópár helyen visszafele is találkoztam kósza szembeszelekkel...

A teljesítmény tehát a következő:

-megtett távolság: 146,11 km
-max sebesség: 60,4 km/h
-átlag sebesség: 26 km/h
-idő: 5 óra 37 perc 01 mp
-kajával és vásárlással együtt egy órát álltam kb.

Itthon egy jó fürdés s egy kaja s azzal annyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése